Bokep Viral Terbaru Alexandra Daddario Deepfake PEMERSATUDOTFUN

Alexandra Daddario Deepfake

Tidak ada voting

kamu melihat pesan ini karena adblocking menyala sehingga keseluruhan koleksi kami sembunyikan. kamu berusaha menghilangkan iklan maka kami juga akan menutup seluruh koleksi klik cara mematikan ADBLOCK
Download free VPN tercepat
Alexandra, Daddario, Deepfake
video tak dapat diputar? gunakan google chrome, matikan adblock, gunakan 1.1.1.1
untuk menonton konten Alexandra, Daddario, Deepfake yang ada pada kategori REKAYASA published pada 12 Desember 2022 sila click button Download lalu click STREAMING di atas untuk menyaksikan streaming Alexandra Daddario Deepfake secara free, dapat pula click STREAMING 1 etc button di bawah player. jangan lupa di fullscreen agar iklannya tidak muncul, jika keluar jendela iklan cukup tutup sahaja
Content Yang Serupa :
Advertisement
klik foto untuk besarkan saiz dan semak halaman seterusnya

Daftar Foto :



ILA Kekasihku


Apa khabar semua pembaca dari Indonesia.Saya adalah salah seorang pembaca web pemersatu.fun dari Malaysia. Saya adalah seorang pelajar di Universiti di Malaysia dalam bidang engineering dan seperti insan lain saya juga tidak terlepas dari pengalaman hitam dan manis saya sendiri. Saya mempunyai seorang teman wanita yang sudah lama saya kenali yaitu sejak di bangku sekolah. Malangnya teman wanita saya tidak berjaya ke menara gading dan bekerja sebagai clerk di sebuah syarikat di Kuala Lumpur. Walaupun begitu, hubungan cinta kami masih tetap akrab dan kukuh. Teman wanita saya tidak begitu cantik, tetapi senyumannya cukup manis dan tubuhnya yang kecil molek saja. Dia juga tidak tinggi..lebih kurang 150cm saja beda dengan ketinggian saya yang 171cm ini. Seperti pasangan cinta lain kami juga selalu berpegangan tangan, berpelukan dan sering bermesra antara satu sama lain. Tapi kami tidak pernah berkelakuan sumbang di khalayak ramai.

Saya ada seorang kakak angkat yang bekerja sebagai pelayan di sebuah kelab malam. Saya selalu berkunjung ke rumahnya sekali-sekali untuk release tension. Sebagai student, jadual saya sangat ketat dan jarang ada masa hibur di luar. Saya juga tidak dapat keluar dengan rakan-rakan sebaya yang lain untuk bergembira kerana komitmen saya pada teman wanita saya. Sebagai lelaki saya juga punya keinginan yang pelbagai. Di rumah kakak angkat, saya bebas menonton video lucah malah pernah mengintai kakak angkat saya melakukan seks bersama tunangannya. Masa melihat aksi mereka, sering saya membayangkan saya make love dengan teman wanita saya dan melancap batang sendiri.

Pada awal tahun ini saya, kakak angkat saya ada membuat party khas buat tunangnya dan juga dijemput bersama. Saya juga membawa teman wanita saya untuk menemani saya. Party itu cukup grand kerna dihadiri oleh ramai teman kerja kakak angkat saya yang bekerja di kelab malam. Bayangkan sajalah cara pemakaian mereka..skirt pendek dan ketat..CUKUP SEKSI!!Oleh kerana teman wanita saya tidak gemarkan suasana party yang bingit dan bising, kakak angkat saya membenarkan kami duduk menonton TV dan makan di bilik tetamunya di tingkat atas. Wah..saya cukup gembira dan senyuman saya semakin lebar kerana ini peluang untuk saya berdua bersama teman wanita saya, ILA.

Mula-mula, kami memang makan sambil menonton TV, kemudian saya mula berbaring dengan meletakkan kepala di atas pahanya. ILA mengusap-usap rambut dan kepala saya kemudian dia tunduk mencium dahi saya dengan lembut dan mesra.Saya memandang wajahnya dan berkata yang saya amat mencintai dirinya dan dia tersenyum. Saya bangun dan duduk menghadap mukanya. Saya pegang dan ramas tangannya lalu saya kucuk pipinya. Mula-mula saya tidak berani..tetapi saya bagai dirasuk setan. Saya mendekatkan bibir saya ke bibirnya lalu saya hadiahkan padanya french kiss. Ternyata dia membalasnya. Terus saya cium bibirnya dan saya terokai rongga mulut dan lidahnya. Ciuman saya semakin rakus dan menyebabkan ILA sukar untuk bernafas.Saya tidak peduli lantas membaringkan ILA atas kusyen lembut yang memang tersedia di situ.

Badan ILA yang kecil molek itu saya tindih. Saya dapat merasai kehangatan badannya dan degupan jantungnya yang kuat. Butang kebayanya saya buka satu persatu. Tangan saya mula meraba bahagian kemaluanya dan ketika itu saya dapat mendengar keluhan kecil. Saya terus mencium bibirnya dan membuka kebaya yang dipakai oleh ILA. Sekarang yang tinggal hanya bra dan panty putihnya saja. Betul-betul membuatkan saya jadi gila. Saya juga membuka kemeja dan jeans lantas menindih ILA. Tangan saya meraba breast ILA yang kecil dan berisi. Saya buka pin bra dan mula menghisap buah dadanya dengan nikmat. Bobanya saya hisap bagai baby lapar susu.Oleh kerana hisapan saya kuat ILA merasa sakit.
"Perlahan sayang, boba ila sakit".

Buah dadanya saya hisap dan raba bergantian. Ciuman saya terus ke perut, saya jilat keliling pusatnya dan bila sampai ke bahagian kemaluannya saya berikan satu ciuman berahi di situ walaupun masih ditutupi oleh panty. Saya raba kemaluannya dari luar hingga saya rasakan satu kesan lekit di tangan saya. Lantas saya buka panty lalu saya campak ke tepi. Saya main-mainkan lurah memeknya dengan jari dan saya saya buka memek lalu saya jilat memek secara atas bawah. Biji kelentitnya(itil) saya jilat, hisap dan sedut kuat. Saya mula rasa ada lendiran meleleh semasa saya menyedut kelentit ILA tapi saya terus dengan jilatan saya dan ILA terus mengerang dan meronta tidak tahan.
"arghh..sedap sayang..hisap lagi sayang".






Badannya seolah-olah menggigil. Rambut saya ditariknya kuat dan saya semakin menggila mengerjakan bahagian memek. Batang saya juga saya rasakan semakin keras dan mengembang. Saya berhenti menjilat kemaluanya dan saya halakan batang saya ke memeknya lalu saya gosok-gosokkan batang saya di situ. Saya main-mainkan batang saya di biji kelentitnya dan jeritan nikmatnya semakin kuat dan bernafsu.
"Sedap sayang..Ila nak lagi..please sayang, ila nak batang sayang".
Jeritan ILA semakin ghairah. Saya kangkangkan kaki ILA lebar dan tusukkan batang saya ke arah lubang memeknya. Saya cuba menekan banatng saya ke dalam lubangnya tapi di halang sesuatu. Saya menekan dengan lebih kuat lagi dan dapat merasa batang saya telah menembus sesuatu lapisan lembut. ILA menjerit sedikit keras dengan mata yang tertutup rapat. Saya dapat melihat air mata mengalir dari matanya. Saya masukkan batang saya lebih dalam dan membiarkan batang saya mengembang di dalam lubang memek ILA. Kemudian saya terus meraba dan menghisap buah dada ILA dan mencium semula bibirnya agar dia tidak merasa terlalu sakit.

Hasil hisapan saya itu ILA mula ghairah kembali dan mula hilang rasa sakit. Saya mula menggerakkan pinggang dan mengeluar masukkan batang saya ke dalam lubang memek ILA.Pertam! a kali merasai kenikmatan begini.. saya merasa sungguh hebat dan nikmat. Hampir 10 minit menghenjut ILA saya berhenti seketika dan mengeluarkan batang saya. Saya suruh ILA pusing dan duduk menonggeng. Kemudian, saya masukkan batang saya ke dalam memek dalam posisi 'doggy' yang saya pernah tonton dalam CD Blue. Semasa saya masukkan batang saya, ILA merengek manja dan ghairah membuatkan saya tidak tahan lalu menghenjut dengan lebih kuat dan laju. Buah dadanya saya ramas dan bobanya saya picit kuat semasa adegan ini. Saya dapat dengar bunyi hentakkan batang saya pada memeknya. Air lendirnya yang becak menyebabkan batang saya cukup nikmat dan selesa.Lebih kurang 1/2 jam..ILA mula meraung tidak tahan dengan mainan saya.
"sayang..Ila tak tahan..sakit sayang..sedap..laju lagi..cipap ila basah"

ILA mula klimaks dan lendirnya mula mengalir dengan banyak.
"sabar sayang..abang belum nak pancut lagi"
saya terus menghenjut batang dengan laju. 10 minit kemudian saya sudah sampai ke puncak 'game' dan mencabut! batang saya keluar dari memek ILA. Saya halakan batang saya ke buah dadanya dan saya goncangkan batang saya. Air mani mani saya memancut dengan kuat dan banyak. Putih dan pekat. Air mani saya minitis di atas buah dada ILA dan saya lumurkan nya pada buah dadanya. Barulah saya merasa penat dan lelah yang teramat sangat.

Saya kembali menindih ILA dan mencium bibirnya. Saya pandang tepat ke dalam anak mata ILA dan
"maafkan abang sayang, abang tak sengaja..abang janji akan bertanggungjawab dan tidak akan tinggalkan sayang".
Saya memang menyesal dengan apa yang berlaku kerana merampas keperawanan teman wanita saya. Selepas kejadian itu, saya sering melakukan seks dengan ILA dan sekarang saya sudah mengikat tali pertunangan dengan ILA dan akan melangsungkan perkawinan kami pada akhir tahun ini sesudah saya grad dari universiti.

TAMAT

Tinggalkan Balasan

Alamat email Anda tidak akan dipublikasikan. Ruas yang wajib ditandai *

Situs ini menggunakan Akismet untuk mengurangi spam. Pelajari bagaimana data komentar Anda diproses.